2 Nisan 2008 Çarşamba

Bahar nezlesi

Eh, bu kadar koşuşturmanın üstüne beklenen oldu ve şifayı kaptık. Şu an "fırk fırk fırk" pozisyonundayım. Portakal sıktım, vitamin aldım, nar suyu içtim, organik kırmızı üzüm yedim falan, pek değişen bir şey olmadı. Gene eskilerin dediği gibi, ilaç alırsan bir haftada, almazsan yedi günde geçecek herhal.

Neyse, Allah başka hastalık vermesin tabii. Son dönemde sağlıklı hayat olayına iyice sardığımdan nette o site benim bu site senin dolaşıp duran bir insan oldum ben. Dün neler kanser yapar, neler yapmaz falan diye bakarken Realage diye bir siteyle karşılaştım, bizim meşhur Doktor Oz'un sitesiymiş (Oz Büyücüsü değil Mehmet Öz). Bu arkadaş biliyorsunuz senede bir iki kere gelip ATV habere konuk oluyor, ceviz falan yiyip gidiyor. Allahtan bizde sadece ceviz yiyor. Ben bunun Amerika'daki programlarından birini seyretmiştim, böbreklerden bahsediyor misal, asistan kız bir tencere içinde böbrek getiriyor, Mehmet abimiz böbrekleri avuçluyor, sıkıyor, seyirci çıldırıyor falan. Enteresan bir kişilik.

Neyse, bu arkadaş da sağlıklı hayat olayını envayi çeşit kitapla pek güzel pazarladı [yaaa, ya nasıl bağlayacağım diye merak ediyordunuz değil mi]. Siz, Kullanma Kılavuzunuz gibi kitaplar bir ara en çok satanlar listesinin başındaydı. İşte bir de websitesi varmış, Realage diye. Burada bir test var, yapıyorsunuz, size vücudunuzun gerçek yaşını hesaplıyor. Biz üç aşağı beş yukarı kendi yaşımızda çıktık Allah'a şükür.

İsteyen olur, ben de yaşımı öğreneyim, yediğim fastfoodlar, içtiğim sigaralar bünyeme ne yapmış diye merak eder, aha adres bu: www.realage.com.tr. İsteyen sondan tr'yi kaldırıp orijinal siteye de gidebilir.

Son sözüm şudur: Ulan Fener, ulan Fener.

Edit büdüt: "Oha Deivid" olarak değiştiriyorum yukarıdakini. Bu senin yaptığına eşşeği önce kaybettirip sonra ampul asmak denir. Ha unutmadan, ofisin kapısındaki Fenerbahçe bayrağını söken vandal arkadaşa da buradan selamlarımı yolluyorum. Umarım ihtiyacını gidermiştir.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

televizyonun karşısında uyumak daha iyi benim için. okulun ve doğal olarak nemrut kadının sesi buraya daha az geliyor.



"before you've had too much
come back and focus again."

pelin ata dedi ki...

Yani Mehmet Öz çıkıp konuşuyor, televizyonlarda bir şeyler yiyor sağlıklı bunlar diyor ama kanser konusunun bu kadar gündemde olması insanları belki biraz da hastalık hastası yapıyor. ''Yeme çocuğum kanser yapıyormuş''- Skandal:)

Emine Zehra Yurtkulu dedi ki...

Realage'imi öğrendim hüzünlendim.GncTrkcll kampanyasıyla bizi kendine müptela eden McDonald's utansın, biz de azıcık egzersiz yapalım yaşlanıyoruz, paslanıyoruz