26 Mart 2008 Çarşamba

Yırtılmayan pantolon istiyoruz

Kot pantolonlarımı ikidir Mavi'den alıyorum. Gençken Levi's giyerdik, kırmızı bandrollü bir 501 alacağım diye harçlık biriktirmekten iflahım gevremişti. Sonra pazarlama ile uğraşmaya başlayınca mesleki deformasyona uğradım, "O da pantolon bu da pantolon" diyerek duruşu güzel, fiyatı makul olanları tercih etmeye başladım [Moda insanın kendine yakışanı giymesi değil midir zaten]. Neyse, çeşitli markalarla haşır neşir olduktan sonra bir gün Mavi Jeans ile tanıştık. Gerçi bana kalsa tanışmazdım ya, Bonus Kartımda Kipa'nın verdiği 75 YTL bonusu 5 gün içerisinde harcamam gerekiyordu, pantolona ihtiyacım vardı ve ben Mavi'nin önünden geçiyordum. Neyse daldım içeriye, Zoe diye bir modelde karar kıldım, aldım. Yanlış anlaşılmasın severek, beğenerek aldım kendisini.

Neyse efendim gel zaman git zaman (yaklaşık 5-6 ay sonra) bu pantolon hiç aşınmayacak bir yerinden aşındı ve delindi. Zaman aşınıdır diye düşünerek aynı modelden gittim bir tane daha aldım. Öyle de statükocu bir insanımdır.

Ve bu sefer kendisi daha iki ayını dolduramadan fotoğrafta gördüğünüz yerden cırt diye yırtıldı (dizin üstü). Bırak Ayşe teyzeyi falan, pantolonu daha bir kere ya yıkadım ya yıkamadım üstelik.

Mavi, sözüm sana: Bir pantolon iki ayda yırtılır mı? Yırtılıyorsa o Turquality belgesi Kinder'den mi çıktı size? Ben bu pantolonu gidip mağazaya söyleyince değiştirecekler mi? Değiştirmezlerse ben sizi envayi çeşit yerde afişe etmez miyim?

Ederim. Bu hafta sonu götürüp bir çemkireyim bakalım ne olacak.

2 yorum:

{_}~f {_} [ dedi ki...

hocam farkında mısınız ama sanırım kotunuzu iki ayda bir yıkadığınızı yazmışsınız aman başkası duymasın.:)

Melike Demirbağ Kaplan dedi ki...

Lafın gelişi o herhalde Ufuk :) Etkiyi artırsın diye mübalağa ediyorum.