5 Mart 2008 Çarşamba

Viktorya'nın sırrı çözüldü

Üçüncü sınıf tabloid gazeteleri kıvamında bir başlık attığım için üzgünüm, kendime hakim olamadım. Hem zaten hayat klişelerle güzel.

Victoria's Secret son dönemde satış kaybı yaşıyormuş efendim [Bu da haberi]. Firma yetkilileri merak etmişler, yememişler içmemişler, sonunda nedenini bulmuşlar bu düşüşün: Victoria's Secret "farkına varmadan" fazla seksi olmuş. Hatta şirketin CEO'su Sharen Jester'a göre firma "yanlış" bir seksilik imajıyla özdeş hale gelmiş. O yüzden artık daha hanımefendi çizgilere dönüş olacakmış, şirketin zaten temel felsefesi buymuş, falan filan.

Şirketler hata yapabilirler, bunda şaşılacak bir şey yok. Kuruluş aşamasındaki misyonlarından sapabilirler, imajlarında beklenmedik değişiklikler de olabilir. Yalnız benim anlamadığım şey şu sevgili Viktorya kardeşim: Sen yıllarca ne bileyim Gisele'e, Alessandra'ya ve adını bilemediğim diğer heykellere öyle acayip acayip şeyler giydirdin mi? Giydirdin. Bu da yetmedi bu ablaların omuzlarına birer çift kanat takıp podyuma saldın mı? Saldın. Her defilen dünyanın en fantastik şovları arasında ilk beşe oynuyor mu? Millet defile görüntülerini seyredebilmek için televizyonda, Youtube'da falan birbirini yiyor mu? Yiyor.

Sonra sen "farkında olmadan" fazla seksi oldun ha? Farkında olmadan yani. İyiymiş.

5 yorum:

özge güleç dedi ki...

Amacından sapmış bir pazarlama stratejisi, farkında olmamalarına çok güldüm gerçekten :)) sizin yüzünüzden kaç çift kavga etti biliyor musunuz?? :)) , kadınların ilgilenmesi gerekirken nedense erkeklerin ilgisini çekiyor victoria secret haberleri :) hangi kanal da victoria secret defilesi var bayanlardan çok hepsi biliyor maşallahh :)) En çok merak ettiğim nokta da suan ki hanım efendi çizgileri nasıl olacakk ? merakla bekliyorum ..

Çağrı Uygur dedi ki...

ertanda bütün defileleri var :)

Melike Demirbağ Kaplan dedi ki...

Ertan adına çok sevindirici bir gelişme tabii.

Çağrı Uygur dedi ki...

hocam yeni yazımı ekledim görüşmek üzere

Pelin ATA dedi ki...

Farkında olmamalarına inanamıyorum doğrusu..Dikkat çekelim derken o kadar abarttılar ki artık defilelerdeki mankenler insan üstü gibi geliyor bana.. Hanım efendi çizgisini tahmin etmek çok güç:)Bekleyip göreceğiz..!