5 Mart 2008 Çarşamba

Ahmet Çakar bizi plaja götür

Maç heyecanı fena bir şey. Alves'in kullandığı penaltıyı Volkan'ın çıkarmasıyla birlikte insanlar sokaklara dökülürken, ben de halen titremekte olan ellerime aldırmadan bloga daldım hemen. Google Images'da şöyle güzel bir bikini fotoğrafı aradım ama yok, anca bunu bulabildim (Akademik blog ya, abla fotoğrafı koymaya çekiniyorum).

Yani demem odur ki, bu yazın plaj modasına sarı-lacivert bikiniler damgasını vurabilir. Gördüğüm kadarıyla bu alanda pazar da boş. Tüm mayo üreticilerini bu fırsatı görmeye ve bu boşluğu doldurmaya davet ediyorum. İşte size yeni ürün geliştirme şansı. Büyük bedenlerini de yapın ki, herkes bünyesine göre bir şey bulabilsin efendim.

2 yorum:

özge güleç dedi ki...

hocam ahmet cakar a söle kanarya sarısı falan giydirseydik daha anlamlı olmazmıydı ?? :))

Melike Demirbağ Kaplan dedi ki...

Sarı lacivert bikini yok ki. Bak bunu hemen pazarlamaya bağlayabiliriz aslında, metni düzenleyeyim ben.