17 Mart 2009 Salı

Yavru Markagiller: Yine, Yeni, Yeniden.

"Hehey" dedim son yazının tarihine bakınca, dört koca ay olmuş, bloğumuza elimizi sürmemişiz. Gerçi bir çok bloğun kaderi budur, bir gazla yayına başlayıp, akıldaki üç-beş şeyi yazdıktan sonra kıyıya köşeye atılan, unutulan blog sayısı pek çok. Ama tabii Markagiller'in yola çıkışı bu minvalde olmadı, bundan sonrası için de böyle bir planımız söz konusu değil. "E madem öyle, niye yazmadın?" diyecek olursanız, bazı sağlık çerçeveli can sıkıntılarım oldu, kendimi geyiğe vuracak takatim kalmadı. Hadise budur. Bakalım bundan sonra inşallah biraz toparlarız.

Geçen süre içerisinde yazılacak pek çok konu çıktı elbet ama kimisi eskidi, kimisini de ben unuttum. Şimdi yeni döneme başlayınca, bana da yazacak çok konu çıkacak, çünkü Yavru Markagiller yeni ekiplerle tekrar yayına başlıyor. Gençlerle birlikte yazma çizme işine girince de insana böyle bir heyecan geliyor işte. Bu arada Yavru Markagiller projesi, pazarlama eğitiminde bir ilk olması münasebeti ile önümüzdeki yıl Journal of Marketing Education'da yayınlanacak bir makaleye konu oluyor. Yaaa, biz de boş durmadık efendim.

Bizden haberler şimdilik böyle. Aşağıda Yavru Markagiller linklerini görebilirsiniz, bizi izlemeye devam edin.

Marketing Bloggers: İlayda, Deniz, Onur, Dila
Administration Marketing: Gürkut, Bahar, Nuriye, Berk
One Minute: Burçin, Niyazi, Berker, Pelin, Veysel
İsimsiz: Deniz, Gizem
Patlıcanlı Tavuklu Gözleme: Cansu, Baturalp, Tuğçe, Alptuğ, Selcan
Marketing Mix: Çağatay, Onur, Onur, Osman, İlknur, Caner
Marketing: Elif, Pelin, Burcu, Berrak
WWW Pazar: Önder
Marketing IEU: Merve, Orçun, Eda, Çağlar, Özge
Rakı Balık: Mehmet, Oray, Kudret

3 yorum:

sinem dedi ki...

hocam geçmiş olsun, özlemişiz ayrıca. bu kadar uzun ara vermeyin bir daha :)

Emine Zehra Yurtkulu dedi ki...

Google Reader'ımın gözü yollarda kalmıştı Hocam : )

Tuğçe Saka dedi ki...

bugün doğacak çocuklara isimler...