22 Ocak 2008 Salı

Ulusoy beni neden çağırıyor?

"Her ilçeden bir yürek, yetmiş milyon tek yürek" teması ile televizyonlarımızda dönen bir reklam var, görmüşsünüzdür. Geçende denk geldim, baktım şarkısı türküsü de var. İsviçre milli maçı öncesi milli takıma bir destek tadı yakaladım, neş'e doldum, zıpladım, coşuyoruz koşuyoruz falan filan.

Yalnız bu sevgi seli içerisinde bir baktım beni coşkuya davet eden Türkiye Futbol Federasyonu değil, bizzat Haluk Ulusoy'un kendisiymiş. Şaştım kaldım, "Bayram değil seyran değil, Haluk Ulusoy beni neden çağırsın?" dedim. Hayır, mesela Turkcell vasıtası ile de milli takımı destekliyoruz ama Turkcell genel müdürü kim onu bile bilmem. Hal böyle olunca, reklam milli takıma mı destek veriyor, yoksa Haluk Ulusoy'a mı, pek belli olmuyor.

Ortada bir kurum (TTF) ve onun zaman zaman değişen başkanları var. Dolayısıyla, başkanın kim olduğundan bağımsız olarak kurumun sürekliliği gibi bir durum sözkonusu. Bu anlamda milli takıma Haluk Ulusoy üzerinden değil de TTF üzerinden destek vermek daha doğru görünüyor bana. Yoksa merak ediyorum, "Haluk Ulusoy beni neden çağırıyor?"

3 yorum:

Ozgur dedi ki...

Merak edilen diğer unsurlara verebilecek bir cevabım yok, fakat Turkcell'in genel müdürü Süreyya Civil onu biliyorum :)

Melike Demirbağ Kaplan dedi ki...

Biliyorum, cümlenin etkisi artsın diye öyle dedim :)

Adsız dedi ki...

hocam gayet güsel bir tespitin eksik cevaplanmayı bekleyen kısmı belki de başkan seçimlerinin yaklaşması olup genel bir sempati kazanmak daha sonra 'Bakın halk da beni nasıl destekliyor!'diyerek pay çıkarmak gibi bir amaç olabilir bence.İşte üst düzey yetkililerimiz,milletvekilleri,başbakan da dahil büyük organizasyonları hem de tabiri caizse damarımıza basan millet olarak hissettiğimiz olayları kendilerine yontmak gibi bir aciz huyları var sanırım.Haluk abi,abi diyorum artık elden çağırıyor adam beni yahu(!):),beni çağırıyor ki seçmenlere konuşıyım stadta takıma desteğe değil Haluk'a destek tam destek...