16 Ocak 2008 Çarşamba

Dönem sonu raporu

Şirketler dönem sonu raporlarını Aralık 31 itibari ile açıklarlar ama bizim dönem sonumuz Ocak ayını buluyor. Bugün nihayet notlamaları bitirmiş, ders ve akreditasyon dosyalarını hazırlamış, ıvır zıvır işleri halletmiş olduğumdan ben de kendi dönem sonu hesabımı kesebilirim artık.

Öncelikle Güz Dönemi dersleri hakkında bir iki şey yazayım, zira öğrencilerim burayı takip ediyor. Bir iki münferit olay haricinde iyi bir dönem geçirdiğimiz kanaatindeyim, hem Principles of Marketing'de, hem de Introduction to Business'te. Herkese bir faydam dokunamamış olabilir, ama çoğunluğun iş dünyasına ve pazarlamaya yeni bir bakış açısı geliştirmesine vesile olduğumu umuyorum. Bu dönemki derslerin büyük çoğunluğu giriş niteliğinde derslerdi, ikinci dönemkiler daha uygulamaya dönük olacak. Sanırım o zaman derslerin keyfi daha da artacak (Hangi sectiona girdiğimi sormayın, söylemem. Tarzım değildir.)

Güz dönemi ders ağırlıklı geçti, bunun yanında ICOVACS çalışmalarına başladık. İdari işler yine akademik çalışmalara yoğunlaşmamı engelledi, inşallah bir başka "bahara" dedik. Bu bahar case yazacağım, elimdeki makaleleri toparlayacağım, inşallah iki yeni makaleye ve bir kitaba başlayacağım. Umut garibanın ekmeği tabii :)

Evimi temiz tuttum, sağlıklı beslendim, 10 senedir bitiremediğim haritayı bitirdim. İyi insanlarla tanıştım, iyi insanlarla çalıştım. Facebook'a üye oldum ve sıkıldım. Blog açtım sıkılmadım. Tasarım yaptım, evde ve işte yine çok çok çok çalıştım, yaptıklarımın çoğundan keyif aldım. Durumum budur, arz ederim.

2 yorum:

cagatayHan dedi ki...

http://www.google.com/onlinechallenge/
hocam iyi akşamlar...
bilmiyorum bu yarışma hakkında bilginiz var mı ama benim dikkatimi çekti...ödülleri çok ilgi çekici gözüküyor ve pazarlama üzerine olduğu için ve de akademisyen gerekliliği ilk sizi aklıma getirdi...bir göz atarsanız sevinirim:)teşekkürler iyi akşamlar...

Çağatay Çulha

Melike Demirbağ Kaplan dedi ki...

Haberim var, hatta ofisimin kapısında da büyük bir afişi var Google Online Challange'ın. Eğer diğer hocalarla koordinasyonu sağlayabilirsem ve bir şekilde ders programına entegre edebilirsem, Bahar Dönemi Marketing Management dersi dahiline almayı düşünüyorum zaten :)